Külső Keleti Körút

Véleményeket gyűjtünk a Külső Keleti Körútról.
Az ön véleményét is várjuk: részletek

A Külső Keleti Körútról

Utolsó hozzászólások

A népszavazási kérdés helytelenül volt feltéve

2008.04.07. 01:33 harzol2

Én Kissné Anna Ildikó vagyok és itt lakom az erdőhöz egészen közel. Sűrűn járunk ide futni és én egyáltalán nem szeretném, ha a Külső Keleti Körút megépülne.
Az én ismeretségi körömben nem találok olyan embert, aki az út mellett lenne. Mindenki ellene van a körútnak.
A népszavazási kérdés helytelenül volt feltéve. Néhányan megvétózták, de ez nem azt jelenti, hogy csak ők nem értettek vele egyet, hanem ők több embernek a képviseletében nyilatkoztak. A nagy sárga plakátokon ami hirdetve van az pedig szemtelenség.
Gratzlné Móró Edit, együtt szoktam futni barátnőmmel itt az erdőben. Családommal együtt ellenezzük a körút megépítését.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú népszavazás erdő ellene

A bejegyzés trackback címe:

https://kkk.blog.hu/api/trackback/id/tr57414561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása