Külső Keleti Körút

Véleményeket gyűjtünk a Külső Keleti Körútról.
Az ön véleményét is várjuk: részletek

A Külső Keleti Körútról

Utolsó hozzászólások

A szmog az ellenségem

2011.01.04. 09:11 harzol2

Nevem Szabó Veronika Pestszentimrei lakos. Engem nagyon bánt az, hogy  Kedves politikusaink csak úgy döntenek a fejünk fölött mintha valami Istenek lennének.
Én nem fogom hagyni, ha kell a végsőkig elmegyek de nem hagyom, hogy felépüljön ez a KKK.
Nem azért költöztem ide, hogy újra fejfájással küszködjek!
Mivel a szmog az ellenségem.
Véleményem szerint az erdő megmentése érdekében a Greenpeace-hez fordulok.

Ez kérem Pofátlanság amit politikusaink elkövetnek ellenünk. Mert csak a Pénzen jár az eszük. Kívánom az ilyen embereknek, hogy gyógyszerre költsék az egész fizetésüket.

34 komment

Címkék: környezetszennyezés ellene zöldövezet

A bejegyzés trackback címe:

https://kkk.blog.hu/api/trackback/id/tr25419368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kétfülű 2008.04.10. 21:30:36

Veronika

Te nem is az út, hanem a politikusok ellen harcolsz. Olyanok vagytok mint a Móricka, mindenről AZ jut eszetekbe.
Az út Te érted is épül, meg mindannyiunknak. A téged szállító autó, vagy busz az nem csinál szmogot? A Te kocsid füstjét szívhatják, az nem számít? A Petőfi, Sallai, Méta...stb út környékén lakók szívhatják a Te füstödet amikor erre közlekedsz? Akik már éjjel nappal élvezik a szűk utakon araszoló végtelen kocsisort?

Ma délután az M0-felé kellet mennem, nos a kocsisor a Petőfi utca Üllői út kereszteződésétől az M3-ig állt végestelen végig. Ez a "megszokott" mindennapi dugó. Reggel-délelött mindez fordítva is így van. Nos ezért is kell feltétlenül az új út

Tudom a más baja téged teljesen hidegen hagy.

Olga 2008.04.11. 08:02:08

Azért nem hiszem, hogy csak az útépítés az egyetlen megoldás a forgalmi dugókra!
Pl. lehetne normális tömegközlekedésben is gondolkodni.

Kedves Kétfülű 2008.04.17. 11:22:25

Már meg ne haragudj, de felsorolok egy pár dolgot neked:
Szerinted kik csinálják ezt az utat netán Jolánka néni a kutrica utcából? Nem a POLITIKUSOK. Persze, hogy lázadok. Ne ők ítélkezenek már feletünk. Mit szólnál ha azt is megszabnák neked kedvenc polikusaid, hogy hányszor étkezz egy nap?
1. NINCS KOCSIM ÉS NEM IS LESZ
2. Valószínüleg te nem a 18. kerületben laksz.
3. Váltsd a kocsidat biciglire ahogy én tettem.
4. Nekem egyáltalán nem kell ez az út ha neked kell költöz a belvárosba ott van elég út hálózat
5. Válald az arcod, és utána pofáz

kétfülű 2008.04.18. 08:31:53

Nem haragszom Kedves Veronika!

Csak neheztelek rád amiatt, hogy ennyire nem vagy tisztában a világgal.
Olvass néha, tájékozódj a téged körülvevő világról, legalább a bulik után egy picit.

Hidd el, csak hasznodra válik.

Kétfülű 2008.04.18. 08:47:22

A hozzám hasonló fiatalok bulizni járnak, ÉN ELLENBEN VELÜK KIDOLGOZOM A BELEM.
Azért mert én fiatal vagyok nem kéne besorolni a "buta lányok" közé. Ja csak szólok, hogy jóval idősebb vagyok mint amibe engem besoroltál nem 16 éves hanem 25.
Szerintem te meg egy Politikus vagy csak tagadod.
És a másik fele túlságosan is nagy az érdeklősi köröm. Le merem fogadni, hogy te fele annyit nem tudsz a világról mint én. Többet olvasok mint bárki más mert érdekell a világ, de téged csak a levegő szannyezés érdekell, hát gratulálok.
Erre tanított anyukád!!!

kétfülű 2008.04.18. 08:50:53

Kedves Veronika!

Még a buta lányoknak sem tűröm, hogy a közelmúltban elhunyt édesanyámat a szájukra vegyék.
Elég szomorú, hogy ilyen stílussal és műveltséggel áldott meg a sors 26 éves korodra.

Kétfülű 2008.04.18. 08:56:40

Akkor legyél oly kedves olyan oldalra menni ahol támogatják KKK! És nem fognak bántani.
Ja és te se sérteges engem, mert én úgy emlékszem nem írtam neked egyetlen levelet sem. Engem csak felkéretek írjam meg a véleményemet, te meg itt hebeg-habogsz. Lásd be nem kívánatos vendég vagy itt! Lehet menni, de ha gondolod személyen is megbeszélhetjük. Állok elébe, persze akkor normálisan. És ne haragudj, hogy megbántottalak, csak annyira kihoztál a sodromból. Tényleg bocsánat érte.

kétfülű 2008.04.18. 09:10:33

Kedves Veronika!

Céltalan lenne a veled való vita (ezt nem bántásból írom), mert rendkívűl tájékozatlan vagy. Azonkívűl (sajnos) nincs vitakultúrád.

Bocsánat, de ez az igazság.

kétfülű 2008.04.18. 09:25:43

Kedves Veronika!

Egyébként helyes ábrándos arcod van. Ezt nagyon becsülöm benned!

Kétfül 2008.04.18. 19:09:19

Amúgy aki nekem nem hisz, az talán nézze meg ezt:

www.mtv.hu/videotar/?id=21674

Kétfülű! 2008.04.20. 07:01:37

Tudod én azért vagyok felháborodva, mert csak akkor tudtam meg, hogy lesz kkk mikor ki küldték a szavazólapokat, addig tényleg gőzöm nem volt, hogy lesz itt kkk. Nem tájékoztatták az embereket. És ez igaz. Az utcában több szomszédomat megkérdeztem és meglepődve tapasztaltam, hogy nekük sincs fogalmuk erről:)
És köszönöm a dicsérést:)

kétfülű 2008.04.20. 09:01:15

"Tudod én azért vagyok felháborodva, mert csak akkor tudtam meg, hogy lesz kkk mikor ki küldték a szavazólapokat,..."


Drága széparcú Veronika!

Városkép újság, TV18, www.bp18.hu, vagy 10 lakóssági fórum, szórólapok...stb, amikből értsülhettél volna (no meg a szomszédok) a kerület aktuális történéseiről, ha amúgy érdekel mi történik körülötted (szerintem pl: a Városkép újságot soha nem olvastad). Pedig elöbb olvasni kell, meg nézni, nem pedig csak reklamálni.
Egyszóval minden kerületi média hónapok óta a KKK-val van tele.
No de nem bántalak ezzel, neked más az érdeklődési köröd. Most sem érdekelt volna, ha Zolika nem kér meg téged, hogy add a neved a hobbijához. (Megjegyzem, én nem a billentyűk verésére kértem volna Zoli helyében egy ilyen szép, és jólelkű lányt mint Te. Bocs.)

Veronika, eddig soha nem foglalkoztál és nem is érdekelt téged ez a téma, most is csak szivességből másztál bele.

Fiatal vagy még, nézd mindíg az élet napos oldalát! Csak azzal foglakozz ami érdekel, és aminek tudója vagy. Ismeretlen terepen csak bukdácsolsz és elbux!

:))

Huh... 2008.04.20. 14:20:17

"(Megjegyzem, én nem a billentyűk verésére kértem volna Zoli helyében egy ilyen szép, és jólelkű lányt mint Te. Bocs.)"

Úristen, te mekkora egy paraszt vagy..... Szánalmas seggfej..

kétfülű 2008.04.20. 16:08:49

Huh, az, hogy neked mocskos a fantáziád, arról nem tehetek.
Egyébként mi vagy te, bérfelháborodó? Nem veled tárgyaltam, akkor meg minek szólsz bele ilyen mocskos módon? Folytatod azt a mocskosszájú stilust amit előadtatok a fórumokon?

Veronika 2008.04.22. 04:39:43

Huh!!

Menny a ..... Nem szégyeled magad?

Huh... 2008.04.22. 08:01:26

Veronika: ééén? Mégis, mit tettem ellened?? Nem én írtam az idézetet! Épp téged védtelek meg, mégha tudom is, hogy nem szorulsz rá..
Nem, nem szégyellem magam...

kétfülű 2008.04.22. 10:52:46

Kedves Veronika!

Bár egészen komoly nézetkülönbségek vannak köztünk az út ügyében, ennek dacára a beírásomban amit Huh nevű "barátunk" kiforgatott egyáltalán nem gondoltam semmi olyanra amivel meggyanúsít ez a jóember, csak azért, hogy gyalázkodhasson egy sort.

Tehát megismétlem, nem volt semmi hátsó gondolatom. Huh piszkos fantáziáját meg nem akarom kommentálni.

Huh... 2008.04.22. 21:43:18

Komolyan nem értem: én parasztnak tartalak, de ez egy dolog. Az meg egy másik, hogy miért. Azonban ez utóbbit nem fejtettem ki, tehát valamiért magadra vetted azt az inget. Kifejtenéd, hogy pontosan mi is az az olyan, amire azt írod, hogy "nem gondoltam semmi olyanra amivel meggyanúsít ez a jóember, csak azért, hogy gyalázkodhasson egy sort."? Mégis mire gondolsz, hogy én mire gondolok, hogy te gondolsz? Alighanem pont arra, mit akkor és ott leírtál. És ezért vagy egy szánalmas seggfej.. Csak tudnám, miért mentegeted a menthetetlen soraid..

kétfülű 2008.04.22. 22:22:21

Huh

Itt is folytatod azt a minősíthetelen viselkedést amit a lakóssági fórumokon előadtatok?
A szókincsed megegyezik az ott ordibált szavakkal, "paraszt, szánalmas seggfej" a többit nem idézem.
Az alpári, és visszataszító modorod pedig add elő máshol, ne egy Hölgy hozzászólásai közt.

Ha egyáltalán van fogalmad arról, mi az a viselkedéskultúra.

kétfülű 2008.04.23. 06:38:00

Menjetek a picsába!

Ti mindenre képesek vagyok csak, hogy mentsétek a szaros erdőtöket. A fővárosnak érdeke ez az út és a kerületnek is!
Most hallottam, hogy egy több milliárdos beruházás fog elúszni amiatt, hogy akadékoskodtok.
Logisztikai bázist akartak építeni az út mellé. Akkora lett volna, mint a biaorbágyi.
Gratulálok! Sikerült megfúrnotok.
Tudjátok mennyi adótól esik el a XVIII. kerület?

Huh... 2008.04.23. 07:03:18

Nem voltam egy "lakóssági" fórumon sem. Egyébiránt tervezed megtanulni valaha anyanyelved helyesírási szabályait?

Olga 2008.04.23. 07:39:50

"Ha majd kivágtad az utolsó fát, megmérgezted az utolsó folyót, és kifogtad az utolsó halat, rádöbbensz hogy a pénz nem ehető."

(indián mondás)

kétfülű 2008.04.23. 09:28:02

A "menjetek a picsába" kezdetű, az én nevem alatt íródott marhasághoz semmi közöm.

Valami alulszocializálódott egyén élvezkedik azon, hogy a nevem alatt írogat.
Elfuserált egy bozótharcos.

kétfülű 2008.04.23. 09:32:51

Érdekes, hogy a nevemben íródott marhaság és még két-három hozzászólás dátuma szerint ma délután íródott, holott most még kora délelött van.
A hamis "kétfülű", a Huh, és Olga beírása van elcseszett dátummal, közeli időpontokkal. Valószínűleg egyazon személy irogat több néven.

kétfülű 2008.04.23. 09:36:45

Hülye!

Hagy abba a nevem lejáratását és ne tagadd le a saját hozzászólásaim!

Huh... 2008.04.23. 09:40:27

Ez valóban érdekes.. Én azonban a "menjetek a..." kezdetű posztra nem is reagáltam. Ha a többit, amire reagáltam Te írtad Kétfülű, akkor továbbra is fenntartom a lesújtó véleményem.
"Valószínűleg egyazon személy irogat több néven." Ez viszont baromság, az én stílusomat bármelyiktől világosan meg lehet klönböztetni. És sosem fogok más nevében írkálni!

kétfülű 2008.04.23. 09:45:01

Lebuktál.
9:36 - 9:40 !
Ez a két hozzászólás nem én vagyok.
Látom nincs időd kivárni, hogy a saját és az én nevemben is reagálj.

Látom, még a hülyék is rájöttek, hogy tudják átállítani a számítógépük óráját.

Szánalmas ordítozó haladásellenes népség vagytok!

kétfülű 2008.04.23. 09:51:04

Olga: 2008.04.23. 15:45:54
Huh: 2008.04.23. 15:09:22
Hamis "kétfülű": 2008.04.23. 14:44:04

Ez meg hogyan lehet délelött 2008:04:24 9:53-kor?

kétfülű (az igazi) 2008.04.23. 10:01:37

Ordítozzatok tovább magatokban. Ezen a béna blogon ez a stílus.
Használjátok a nevem egészséggel.
Aki mostantúl kétfülű néven ír az nem én vagyok.

kétfülű 2008.04.23. 10:07:06

Huh

Neked az a véleményed rólam amit csak akarsz. Soha nem vitáztam erről, és a jövőben sem fogok.

A több néven irogató pedig nem baromság hanem tény, hiszen az én nevemben is irogat a jámbor egyszerű lélek. Egészségére, ha neki csak ennyi öröm jutott az életből.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2008.04.23. 23:07:19

"Ma hajnalban rajtunk kívül álló okok miatt a webszerverünk rendszerórája 7-8 órával előbbre állítódott, ami főleg a bejegyzések időzítésében okoz(ott) gondot. A hibát javítottuk, a járulékos problémákat pedig lehetőségeink szerint igyekszünk felszámolni. Hibabejelentéseiteket továbbra is a support@blog.hu címre várjuk."

Ennyit az összeesküvéselméletekről! :)

Veronika 2008.04.24. 04:07:24

Legyetek szívesek abba hagyni a veszekedést. Komolyan mondom ezt rossz olvasni.

norma 2008.04.27. 10:59:29

Kedves Kétfülű!
Ha ez egy béna blog, akkor miért irkálsz ide?

BSz 2011.04.20. 15:00:53

Kedves Szerző!

Az, hogy megépül-e a KKK, vagy bármilyen infrastruktúra beruházás, még egy demokráciában is, az ott lakók döntése (de ott is csak részben!), és nem a tied. Te csak 1 lakó vagy, nem vagy a lakók választott képviselője. Azok ugyanis politikusok.

Ettől a véleményed lehet bármi, terjesztheted is. Fordulhatsz civil szervezetekhez, hatóságokhoz, fórumokhoz, de az a tény, hogy nem a tetszésed szerint valósul meg valami, nem azt jelenti, hogy nincs demokrácia, vagy rossz lenne.
süti beállítások módosítása